by amanda

| Vardag
nu drar jag, filippa, annie och hanna till sickla. ska små kolla lite och kanske köpa något litet. jag funderar på att köpa ett nytt linne eftersom alla mina är förstora. men hanna kommer snart hit så jag måste börja stänga av datorn och allt, men jag bloggar senare idag så fort jag får tillgång till någon dator. kisses
filippa

sv; vabra :)

samma här, har ju sportlov så det kan inte va annat än bra ;)

Maja

Heejsan, nu är jag tillbaka efter min bloggpaus. Allt bra?:)♥

matildac

skola,sj .9

m

okej , låter kul :D

Hanna

aadå , själv ? :)

hejannw

härligt ;)

vaska

okej, nja tror jag också bara ska ta det lugnt..

Måste bara plugga en snabbis på NO :)

Fanny

Hej :) allt bra?

z a n n y h ♥

söt blogg :)

Carolina [fotograf]

TACK så mycket ♥ Ska ni hitta på något skoj ikväll?

Katrin

Allt är bra med mig med! :D

Söt bild! VAd gör du? kram<3

Madde

tenta är ett skriftligt prov.. typ som när man har prov på högstadiet och gymnasiet.. :) vad gör du ikväll? kram

awwiee

tar det mest bara lugnt dd? :)

Neha

Härligt, bra här med. Vad hittar du på då?=)

Emma

tackar:)!<3

sooffs

så lite så:)

söt bild!♥

MyzaaN - Princess Pink

okejs :D gör du så :) kram

matilda

jag är också 96 ;)

Nadja

haft en bra dag? =)

OLIIIVEEN

sv; ja :D

fin bild :)

LINDAVIOLA!

sv; skola, bamsegympoa och nu är jag hos pappa =).

Felicia

sv: Tack så mkt :D

Jag göt för tillfället gratisdesigners :P

Emmaa

yesbox.

Linda - ndaiL

Trevligt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: