blogg tips

| Vardag
Emma - Hon har en underbar blogg. Bland de bästa bloggar jag någonsin varit inne och kollat på. Den ända bloggen som jag fastnat för, fast jag inte känner henne. Jag läser nu för tiden bara bloggar av folk jag känner, plus hennes. Ni som inte varit inne och tittat till hennes blogg förut borde verkligen göra det. Annars missar ni verkligen något. Hon skriver om allt musik, känslor, vardag, åsikter. Och kolla bara hur söt hon är =D
hejannw

haha ja ;D



hennes blogg är grym :D

hejannw

snäll du är som skriver om henne ;)

hejannw

varsågod :p

hejannw

hmm ... :)

typ paows kompis dennis. Hans blogg är grym ;) är inne på dessie, paow, o kissie i bland ;D annars bara vänner.s

EMMA - I en tonåringshuvud

VA SÖT DU ÄR !!!!!!!!!!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: