amanda&hanna, hiss/diss

| hiss/diss

- Sportlov
Det är så j*vla skönt med sportlov, sova ut och få vara med kompisar hela dagarna. Vi borde få ha lov oftare :)

- Musik
Vad hade vi gjort utan musik? Tummen upp för musiken !


- Hårförlängning
Otroligt smart med hårförlängning om man har kort hår och vill ha längre. Det blir skit snyggt om man sätter upp det bra och fixar en passande frisyr. Köp hårförlängning om du vill ha längre och tjockare hår :)

- Snön
Man blir så otroligt trött på snön, kan den inte bara försvinna ? Ge oss sommar !

- Falska
Dom som är falska, borde ta och lära sig en läxa om livet. Vad som är rätt & vad som är fel. Försvinn från oss :)

- Jobbiga föräldrar
Som alltid ska bestämma över vad man ska göra och inte ska göra. Låt oss leva vårat liv förf*n ? =D

MyzaaN - Princess Pink

jag har precis ätit :D själv då? kram

Matilda- QWENTUS

Tack, trivs bra i den :D

BELLA

Hejsan, bra blogg! usch hoppas snön försvinner snart!

Komentera gärna min blogg =)

Emma

Tack för din[a] fråga / frågor. Ställ gärna mera frågor om du vill :)



Svaret på frågorna kommer upp lite senare :)



Puss

Katrin

Ja det är härligt! :D Jag mår med bra, haft en bra dag då? KraM!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: