Film betyg

| Filmbetyg



5/5 stjärnor
Uptown Girls handlar om rockdottern Molly Gunn som måste ge sig ut och hitta jobb efter att hennes välgörare givit sig av med alla pengar hon fått av sina föräldrar. De dog i en flygplansolycka när hon var åtta år. Hon får jobb hos sin kompis chef. Hon ska vara nanny åt den lite udda Ray. Hennes far ligger i koma efter en stroke och hennes mamma ses allt som oftast utanför hemmet jagandes nya stjärnor att ge skivkontrakt. Ray är åtta år och äter piller vid fasta tidpunkter, bär alltid runt på servetter så hon inte åker ut för några sjukdomar eller ska bli sjuk. Hon ser sin far som en grönsak, som snart inte finns längre. Filmen handlar om hur de ska stå ut med varandra och att de till slut når en väldigt stark vänskap.

tryck här för att se trailer.

Den här filmen tycker jag väldigt mycket om. Jag älskar lyckliga slut. Jag älskar att se hur det hårda skalet runt den lilla flickan Ray sakta men säkert löses upp. Hur hon släpper in Molly i sitt liv och delar med sig om sina känslor. Jag har sett filmen förut och tröttnar inte, den är grym !


bilder lånade från google

w :)

tack :)<3

sandra

Ja det hoppas jag också!

vad har du för dig då?

Jessica

Nja får göra det någon gång :P

Jag åker till Libanon :D

Cajsa

nej nu ska jag snart gå ner på ica tror jag nog. :)

emelie

åh den måste jag se!:D

PICCS FOTOBLOGG

Hej! Nu har du chansen att bli veckans blogg hos mig! Anmäl dig vettja!



Have fun!

w :)

inte mke alls :/

sjdå?

sandra

okej, vad läser du för bok?

jag lyssnar på musik och tar det lugnt bara :)

alaa

var den bra då :d

i

Den verkar vara bra! :D

Rosa är sååå snyggt!

Jessica

lust att gissa vad som finns i påsen? :D

w :)

okej trevligt :)!

R e b e c c a

sv: Bra att höra :)

Tack :D

Fanny

åå, den vill jag se ;D



Svar: haha ;D

eemeleie

tack :D vad har du för dig då?

alaa

hahah fem av fem :D

sara

fin blogg, i love rosa <3 haha!

adlaah

bra film! synd att hon dog brittany murphy



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: