Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Jake Tyler har flyttat in i en ny stad, Kort därpå hamnar han i tvång in i ett kickboxningbråk där han blir förnedrat nerslagen. Efter att hans familj och vänner blivit hotade söker han upp en fighting-veteran för att träna upp sin kropp och hjärna, för att en sista gång i en martial-arttävling hämnas på mästaren Ryan McCarty.

tryck här för att se trailern.

Min vän tipsade mig om denna film för ett tag sen och nu har jag äntligen sett den. Och jag lovar er, jag ångrar mig inte. Det är inte riktigt min smak av film men jag tycker att den var riktigt bra. Se den :)


bilder lånade från google

Cajsa

allt bra med dig sötaste? :)

sandra

haha det är bättre än ingenting i alla fall :)

Johanna

Den filmen är bra! :)

Sv: Det var så lite så :) Bra det! Jo det är toppen med mig! Ska du göra på sommarlovet då? :D

Cajsa

jo tack, det är bra. trött bara så jag ska gå och lägga mig nu. :P

awwv

ah :P

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

kanske man ska se filmen?

Cajsa

nej men precis. :P

awwv

vart hemma, sj?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: