Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Christina Milan spelar huvudrollen som den kaxiga hejarklacksledaren Lina Cruz, var liv tar en vändning när hennes familj flyttar från storstadens gator i östra Los Angeles till de soliga stränderna i Malibu. På sin nya skolan möter Lina den tävlingsinriktade och framgångsrika hejarklacksledaren Avery och faller också för hennes snygga bror Evan. Lina har aldrig tackat nej till en utmaning men ska hon nu lyckas sätta ihop en ny hejarklack, besegra Avery vid mästerskapen och samtidigt kunna ha en romans med Evan..

klicka här för att se trailern.

Det här är också en film som jag länge letat efter och velat se en lång tid. Jag laddade ner den för någon dag sen och igår såg jag den äntligen. Det var en riktigt bra film. Det kändes så bra när Malibu dream team vann över Jaguearena. Dessutom är Christina Milian så snygg :)


bilder lånade från google

Fanny

Verkar som en bra film! :D



Svar: Tack så jätte mycket! :D

milia ♥

va mysigt :D



älskar filmen :i

soojoo!

gud så mysigt det lät :)

jag har solat och tagit det lugnt!



åh tack sötnos

della

sv; min dag har varit bra faktiskt! hur har in varit? :)

johanna

vart ser du alla dina filmer någon stans köper du dom eller laddar ner? :O om du laddar ner kan du skriva vart ifrån och om det kostar m.m typ ett helt inlägg om det :P hahah skulle vara jätte gulligt!

// johanna

ellinore

Hej, jag har frågestund på min blogg om du vill kan du ställa en fråga där så svarar jag snart :)

kram Ellinore ps: jätte bra blogg :) ds

http://eellinooree.blogg.se

erika

Haha :D Hur är det med dig då?

Zaneta

filmen verkar bra :)

snyggt blogg <3

- JenU

Kikar in och önskar dej en trevlig midsommarhelg =)

Kram!

Anonym

sv: det är bara bra:)

KRAM

Nathalie

jättefin film:) vad ska du göra idag?

S.

Den filmen är riktigt bra

MyzaaN

tackar :O kul att ha lite annorluna :d

mathilde♥

haha, ja det är fjorre halsband :d.

felicia

är det en ny!?

svar: Ibland är det så ;/

sandra

Sv: Mm :(

tack för frågan, svaren kommer upp senare idag.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: