by amanda

| Vardag

Jag och Ida har suttit och kollat på filmen Shutter Island, den var riktigt lång .. Men bra så film betyget kommer imorgon. Börjar bli lite trött nu så ska försöka dra med Ida till soffan för att kolla lite på tv eller något. Vi får se, men jag bloggar imorgon när vi vaknar. Pussar amanda <3

haha, fin bild va ? =D hade tråkigt idag, dog av värmen :o

felicia

svar: höhö, yes :).

Vad gör du!?

E R I K A

sv; idag ska jag till stan. sj? <3

S.

Kul med film.

soojoo!

härligt :) hur mår du idag då vännen?

clara

SUPER DUPER UNDERBART:D

linn wiklund

ring mig nu älskling, <3

Sabine

shutter island är bra!!

Sandra

Jag kikade på film :)



Vad gör du?kram

Nathalie

Tack för att du svarade:D jag har nu gjort ett litet inlägg om hur resultatet blev!

sara

hur är läget?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: