by amanda

| Vardag
Jag och Ida drog in till slussen och åt på tacobar, satt kvar ganska länge innan vi drog oss till Kärrtorp igen. När vi kom dit handlade vi på konsum och sen gick vi hem igen. Sjöng lite singstar och satte oss sen framför datorn. Dunkar musik och gör ingenting speciellt. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

felicia

BEN & JERRY <3

svar: jadå :P haha

~Fatimaswary§

härligt.

Jo de bra här med :D

soofie

sv:allt braa då :)

Sandra

Det är toppenbra! Vad händer idag då?

Kram

felicia

svar: Min favorit är cheesecake brownie :) din då?

alaa,

blomman va fin! :)

soofie

sv:härligt :D jodå de är bara bra (Y)

E R I K A

sv; hihi :)

felicia

svar: Okej, den är också god :)

Sandra

Haha aaa precis ;)

kram

Sandra

Jobbat, solat och badat!

Händer under kvällen då?

kram

felicia

svar: fast inte den godaste tycker jag fast alla kan ju inte ha samma smaklökar :) hehe.

F I L I P P A M Ö L L E R'

Sv; tack sötnos! :)<3

erika

Varsegod!



Baked alaska<3<3<3 ;$

soofie

sv: yees :D händer i veckan ?

alaa,

hihi :D

Netty♥

sv. okej, härligt:)

E R I K A

sv; bara varit hemma. sj? :)

R e b e c c a

sv: Ja :D och igår va statistiken ännu bättre :D

ronja

åh, ben&jerry's ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: