by amanda

| Natur

Sitter på mammas land med kusinerna och myser galet. Kom hit vid 6 någon gång tror jag, åt middag och sen kollade vi på film. Emma&Daniel för er som undrar, den är lite mer barn film men bra. Och sen åt vi efterrätt. Skulle bara uppdatera men ska alldeles strax gå ner till de andra och umgås, spela kort och lite så. Vi hörs kanske senare, pussar amanda <3








sandija

vacker bilderna :D

Sandra

Idag har vi haft en riktig slappardag med Mcdonalds,cola,godisoch fotboll!

Allt bra med er?

Kram

Nathalie

jag ska nog titta på film:)

w :)

tack så mke :)!

Anonym

sv: det är bara bra:)

sj?

KRAM

ANGELICA

jättefina bilder :)

R e b e c c a

sv: vsg ^^

milia ♥

yes :)

söta bilder :D

mathilde

tack! :D.

erika

Haha :) Fina bilder!

S.

Spela kort är kul :)

sandra

hehe okej:D

jag svarar på kommentarer, ska strax åka in till stan ^^

MyzaaN

härlgit att höra :D så det ska vara :D < 3

Jeanette

sv. har inte hunnit med så mycket idag. har bara hunnit klä på mig, och kollat buss typ. själv?:)

' oliviaalm

varse :D

vad gör du? :)

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: