by amanda

| Vardag
De flesta av er ligger väl där hemma just nu i era sköna sängar och sover .. själv sitter jag på jobbet. Kom hit minst en kvart för tidigt så har suttit här ett tag nu och väntat. Ingenting händer, menmen .. Har jätte ont i mina ben på något konstigt sätt och jag är hur trött som helst -.- Kunde inte sova igår och när jag väl lyckades så var det dags att gå upp efter drygt 5 timmar "/ Jag vet inte hur länge jag jobbar idag, om jag har tur så slipper jag jobba ända till 5. Det märker ni, vi hörs senare. Pussar amanda <3
Nathalie

åh vad sugen jag blev på jordgubbar nu:D

ha en bra dag på jobbet!

Rebecca

jobbigt när man inte kan sova :(

soojoo!

ja eller ibland haha :)

tack sötis!

w :)

okej :) inte så mke faktiskt!

tack!

J u l i a ♥

- Tack! Tråkigt att jobba ! :P

clara

ja, typ tre:) hiih,

kram

SANNA

SV: Okej! :) Jag och älsklingen ska snart åka och bada! :) det är ju as härligt väder ute så det gäller att passa på ;)



Är allt bra annars? =)

elle

awe, tack! :D

mathilde♥

den chokladen är den godaste :D

ronja

sv: tack :)

fin bild!

felicia

svar: jadå :D

Kitty

- tackar ♥

MyzaaN

nje elin kommer sen sj då? :)

sandra

Har du det bra på jobbet?

E M A

ska snart åka till älkskling:D du

S.

Jobbigt att inte kunna sova.

linda

vad är det du jobbar på sötis? :)

Anonym

hej! =) vad ska du hitta på idag då? :)

Eleena

sv; gjort idag då? :)

alaa,

vad gott!

Fanny

Svar: Tack! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: