by amanda

| Vardag
Godmorgon ! Jag gick upp vid halv 9-9 någon gång, åt frukost med resten av familjen och sen hoppade jag in i duschen. Har klätt på mig och packat det sista så sitter just nu och borstar tänderna. Elin kommer hit om drygt 30 minuter så vi åker om en timme kanske. Om vi har dator med oss så bloggar jag, om vi inte har det så får vi höras på söndag. Pussar & Kramar
E R I K A

sv; ska bara vara med kompisar i helgen. du då? :)

R e b e c c a

sv: ja :D <3

Cajsa

God morgon sötnos! :D allt bra?

E M A

nepp :D<3

emelie

jättefin bild :D

MATILDA

ja det är jätteroligt ! :D

simone

Härliga färger på plaggen :D

M A L I N H E,foto

SVAR. jaa! hittar du på idag då? :)

lillblondin

Sv; Det lät ju trevligt. Vad såg ni för något då=)?

Fanny

Svar: Tack ;)

soojoo!

vad gör du denna lördag då?

linda

Du med amanda! ♥

Anonym

sv: haha ja (:

Anonym

ja gjorde inget alls, dudå-+

ronja

sv. tack :) fin bild!

D A N I E L A ♥

- igår var jag med en kompis;) själv?

sandra

hehe ja :D

allt bra idag?

E.B ♥

sv; oh yes! :-)

Eleena

sv; Tycker ba det ;P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: