by amanda

| Vardag

Jag och Filippa drog in till stan istället. Åt lite på donken och kollade i affärer. Vi letade efter skor och shorts till Filippa men hittade tyvärr inte de hon ville ha. Vid 6 tror jag drog vi till slussen och där träffade vi Filippas mamma och hennes två kompisar. Vi åt på tacobar och när vi ätit drog jag och Filippa därifrån. Vi åkte till Kärrtorp och där träffade vi Linnea. Vi gick mot mig och även Emil kom. Påvägen mötte vi Muffe och Leo. Vi gick hem till mig, bytte om och stog och pratade lite. Efter ett tag drog Filippa hem så vi andra var ute i min trädgård. Spelade lite fotboll och hade super kul men de gick för en liten stund sen. Nu sitter jag och Linnea hemma hos mig men hon ska nog snart börja röra sig hemåt. Men jag bloggar senare, pussar amanda <3



O L I V I A T H E B E S T

trevligt :D

Josse

okej :D

Fanny

Svar: Jo det är den verkligen! :D

Dånas

Bortskämmda unge, (jag är bara avundsjuk)

Cajsa

hejsan! :)

allt bra med dig idag?

milia ♥

ja eller hur :)

folk har ju inget liv ibland

Sabina

sv/ Tack! Hade ni fint väder idag?

Matilda

Älskar bildena, så somriga =)



Älskar bloggen med!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: