by amanda

| Vardag

Klockan börjar bli mycket och jag ska börja dra mig mot sängen.
Är äntligen mätt och trött. Imorgon kommer dagen att tillbringas med Filippa.
Jag vet inte vad vi ska göra ännu, men jag bloggar så fort jag får tillfälle.
Godnatt på er ♥

Nej vi är inte så små, det är Hanna som tagit bilden uppifrån !
Oberedda var vi, men lika söta endå. Jag älskar dig tvilling

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

tjabba! :D



gu så söt bild! :D härligt sommrigt!

Josse

skola,sj? : D

Tanja*Andersson

det var så lite så :D hur mår du då??

milia ♥

det var mera förr de höll på.

de kallad emj liksom saker på hur jag såg ut,

kropp ansiktet,

var skit smal förr föddees så smal de va naturlig födelse du vet, men är normalt smal nu men innan va ja spinkig som f

n. & de kallade mej folk saker du vet, så har svårt o se mej som något annat..

S.

Vilken fin bild.

Fanny

Svar: haha, okej ;D Varsågod! :D

Emelie

idag ska jag sola och träffa en barndomskompis:D vad ska du göra idag?

Juliaa

hihih :D

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

sv; nope :D



sandra

skönt att höra:)

jodå, det är fint fint med mig :D

sabina

sv/ Haha ja det är hon! Hon som säger att hon har så bra hy, in my aaaaas :)

Cajsa

God morgon sötnos! :)

Hanna

Härlig bild, sötnosar! :)

Emelie

Gullig bild :)



Sv: tack detsamma gumman ^^

Idag skolan :D du? :D

´ sandra

- aw, allt bra med dig?:)

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: