by amanda

| Vardag


Nu är det brottom ! Filippa står vid tunnelbanan och väntar på mig. Vi ska köpa jordgubbar =D
Vi hörs senare när jag kommer hem. Kisses

jenniifer - photography

sv. de blir en hemmadag idag också ;) själv?

adlaah

det du sa om megan fox xD

S.

Vad gott med jordgubbar.

D A N I E L A ♥

- inte mycket,själv:)?

Nelia

du har inte addat mig än :/

ciiz

de var de också :D

ida myrin ♥

sv: tack så mycket ♥

Fanny

Svar: Okej! :D

O L I V I A A LM

förlåt för sent svar :) allt bra?

Malin

Åh, jag älskar jordgubbar :D

Allt bra? :)

Anna

sv: Åh va mysigt :) vad har du gjort idag då ?

i

Men .. jag har ingen snygg bakgrund.. :S

Vart kan man hitta de dåe? <3

sandra

inte alls mycket, umgås med kompisar och kolla VM :) själv då?

w :)

okejokej :)!

Emelie

söta bilder :D



Sv: ja gör de^^ hoppas du gillar den :D

Okej ja den e bra med :D

FlizanLizan

sv: hehe jao :P

erika

Okej. Låter kul :)

Cajsa

tack sötaste du! :D

E R I K A

sv; jag har varit hemma och slappat, du då? :)

åh vad gott med jordgubbar :D

adlaah

lol. okej sorry då



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: