by amanda

| Vardag
Under tiden jag inte uppdaterat mig vid datorn så har jag ätit middag, entrcote och potatis med bearnaisesås. Jag och kusin har även kollat på filmen Dear John och ätit efterrätt. Till efterrätt blev det ost och kex + vinduvor och körsbär, mums ! Nu ska vi bara sitta framför datorn och dega. Så vi hörs om en stund igen, kisses

bilder lånade från google
E.B ♥

sV; tack så mycket! :-)

E.B ♥

sv; :-)



allt bra?

E.B ♥

sV; hälrigt att höra!

det är toppen! :-D

E.B ♥

sV; tack så mycket!

det tycker jag också! :-)

Erika

sv; ja det gjorde jag :)

tack!

Cajsa

ska nog gå och lägga mig nu. kramis sötaste!

Elina wikberg

åh!! såååå söt blogg jag älskar rosa.

har du haft en bra dag

E.B ♥

sv; jaa!

kanske en ny header? :-)



jag har fotbollsmatch!

själv? ♥

Erika

sv; ja :)

haft en bra dag annars då?

w :)

match och sånt :) sjdå?

Fanny

Var har ni sätt dear john? :D



Svar: Jo, men tror att jag har sätt den nån gång :D

Erika

sv; aha okej :/

har haft en underbar dag faktiskt :D

Elina wikberg

Svar: ja har haft rosa hela tiden så jag kännde att jag ville ändra lite;)

alaa,

han e så fiin :o

tove och olivia

MAGRUTOR ME LIKE :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: