by amanda

| Vardag
Åkte upp till affären och handlade lite. Köpte med mig en tidning hem så nu ska jag läsa galet medans jag väntar på att film ska bli klar nedladdad. Hörs senare, pussar amanda<3
alaa,

vilken film :D

Cajsa

kollar på skins.. :P det blev inge bra längre. :P

Tara<33

sv;okej gör inget (:

Tara<33

fiin blog förresten (:

alaa,

hah vilken film ska du kolla på :D

Cajsa

hehe jo.. :P men men.. :P förväntade mig inte så mycket av serien. :P

Jessica

Konstigt nog så har jag inte det :p

Ana-Marija - The One & Only

Vilken film ska du kolla på? (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: