by amanda

| Vardag

Jag är bäst !

jjoseeefiin

sv: jag bor i göteborg :)

A L E X A N D R A '

svaret på just din/dina frågor, har nu kommit upp på bloggen! kika gärna in och kolla. kram!

jjoseeefiin

sv: haha :)

hur gammal är du?

A L E X A N D R A '

lugnt :)

A L E X A N D R A '

jo då, helt okej dag :) sj? ;d

hejannw

mysigt :)

milia ♥

inga problem :)

milia ♥

hm..

har nog alltid haft det,

Var nog så att förr så var de så många som sa saker till mej så jag tog åt mig så otroligt mycket & , gämför mig alltid med andra tex tjejer när jag ser dom va dom har som inte jag har hur dom ser bättre ut som jag ser sämre ut på, sänker alltid ner mej själv

har aldrig haft något bra självförtroemde & kan aldrig ta åt mig av komplimanger :/

Anonym

gillar du matthew ? :D

karin

fin blogg :D

alexandra - AALEXANDRAT.SE

svara gärna på dagens fråga! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: