by amanda

| Vardag
Jag har varit ute och fotograferat igen, vad tycks ? :)

före & efter

före & efter

före & efter

före & efter
Erika

sv; aha okej, de var ju inte bra :/

Linda

bra :)

fina bilder.

Johanna' & Lana

Hej! Allt bra? :)

Vi skulle tycka det var jätteroligt ifall du ville vara med och tävla om en länkning i vår veckans blogg!

För att anmäla dig, klicka här; chttp://johannesoilir.blogg.se/2010/june/vi-kor-pa-veckans-blogg.html



KRAM JOHANNA OCH LANA! <3

Johanna' & Lana

sv; Det är bra med oss med! :)

linda

de va så lite så! :) ♥

händer nästa vecka då?

Johanna' & Lana

sv; Tack!

Lägg gärna till oss på bloglovin om du gillar bloggen.

KRAM! :D

Johanna' & Lana

sv; javisst :)

Har laggt till dig nu.

kram

linda

aa, samma! :D

Johanna'

sv; Nja, det beror på. Ibland svarar vi tillsammans, ibland bara jag, eller bara Lana! :)

linda

torsdags! :)

Erika

sv; hehe :/

D A N I E L A ♥

- låter nice :D vad har du bakat?

Christina

sv: tack så mycket :)

Tara <33

Riktigt col header!!:D

Linnea - Smyckestävling i bloggen!

Va fina bilder! jag har också varit ute och fotat kommentera gärna vad du tycker om mina fotobilder! :)



finns även en smyckestävling i bloggen om nån är intreserad^^

vanja

Skitfina!

Tara<33

sv; varsigod (: delta i veckans blogg på http://tarakurtson.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-1.html alla får delta (:

Lina

Gud vad fint!

Fin blogg oxå!

Jag är oxå intresserad av foto och redigering :)

Vad använder du för kamera?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: