by amanda

| Vardag

jag tog en promenad med mamma ner till hamnen och nu har vi precis kommit hem.
jag passade på att ta en massa bilder som jag tänker bjuda på. snällt va ? ;)










Fanny

Svar: Ja, verkligen! :D

sandra

okej /:

jag ska på arbetsintervju annars vet jag inte vad som händer :P

sandra

yes box:)

sandra

Ja verkligen /:

är riktigt besviken faktiskt..

sandra

ja :P

men blir jag arg så måste jag få ut det på något sätt och denna gång blev det i ord :P

sandra

haha ja:P

antingen så svär jag hur mycket som helst och gapar och skriker på spelarna som ändå inte kan höra mig haha :P eller så kastar jag typ saker eller slår min knytnäve i väggen.. blir väldigt arg när dem förlorar :P

LINDAVIOLA!

Härliga bilder!

sandra

haha japp!

men nu den senaste tiden har jag tagit ut det i ord istället :P

Cajsa

toppenfina! :D

sandra

haha ja :)

fan nu fick jag en sån där längtattack efter mitt ex igen.. har haft dem jätte ofta nu den senaste tiden och det gjorde det inte bättre att han var här idag!

ronja

fina bilder och jättefin färg du har på dina converse :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: