by amanda

| Vardag

Kom fram hit till landet för någon timme sen men internet är hur segt som helst. Nu funkar det i allafall men det går inte speciellt snabbt "/ Jag har varit ute och fotograferat och ätit middag, bakad potatis med någon röra i. Sitter i allafall här och försöker komma på en lösning till mitt internet för såhär kan jag inte ha det resten av helgen -.- Men nu vet ni i allafall om det skulle bli dålig uppdate ! Jag försöker blogga senare, pussar

Vad tycker ni om mina bilder ? :)






Erika

sv; inte alls mycket, själv? :)

sandra

Jaha okej, lyx att ha två ju :P

sandra

okej that's nice :)

Cajsa

ja...det är mycket att förklara.. :P orkar inte det nu..^^

Jessica

Ja de är vackra :)

Erika

sv; okej låter härligt ;)

Erika

sv; svarar på lite kommentarer, sj? :)

Fanny

Svar: Tack! :D

sandra

dem är riktigt fina :)

sandra

det var så lite så :)

vad händer i morgon då?

Erika

sv; fett fina :D

Fanny

Svar: Dom var super fina! :D

Fanny

Svar: Varsågod! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: