by amanda

| Vardag
Det var en otroligt skolavslutning ! De flesta hade klätt upp sig jätte fint och det var mysigt att få träffa alla en sista gång innan sommarlovet. Men jag kommer sakna dom, måste försöka träffa dom alla i allafall någon gång under lovet. Nu är det i allafall S O M M A R L O V och det känns hur skönt som helst. Efter skolavslutningen drog vi till en resturang i kärrtorp vid namn jesses. Det tog 1 timme och 30 min att få våran mat. Men den var god när vi väl fick den, fast mättnade ! Efter resturangen drog jag hem eftersom filippe behövde vara hemma 9 och då var det ingen idé att stanna ute en stund. Om en liten stund ska jag och mamma äta jordgubbar med glass, så vi får höras om en stund igen ! Pussar amanda <3


Föresten, grattis till mig som kom på andra plats i en tävling om snyggaste headern ! =D
Linda

Söta Amanda! Man ser verkligen hur lycklig du är på bilden sötnos! Vi måste ses under sommarlovet! Gud vad skönt att ni slutar redan nu jag slutar först på torsdag menmen ♥

Anonym

hihi :D

LINDAVIOLA!

sv; Jag med :S.

Erika

sv; härligt, jo det är bra :)

Cajsa

nja, jag har alltid så tråkigt. :P

Jessica

Jo det är bara bra :)

grattis till dig!

Jessica

Lungt! :)

Erika

sv; ja :)

tack , du med (:

Jessica

JAPP :)

sandra

Sv: Jag förstår det :)

Har du några planer för sommaren då?

louize

följa varann via bloglovin?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: