by amanda

| Vardag
Hello sötnosar :)
Det var helt okej på museumet och cosmonova var riktigt coolt, har sett på det förut. När det var slut satte vi oss i gräset och åt vår matsäck. Vi drog vid 13.45 och då åkte jag och filippa hem till mig. Och just nu håller vi på att fixa oss inför skolavslutningen. Ni får bilder på outfit och sånt då. Ingen får ju se i förväg ? ;) Kisses

jag älskar dig barndomsvän'
Sara

vilken fin blogg :)

´ sandra

- va bra, jo det är bra med mig.

fin bild btw :)!

Minnali

Söt bild!

Jessica

Allt bra med dig? :)

karolina

awwe :)

MATILDA

aha vad är det för film ? :D

hei-na

fin blogg , söt bild :D

ronja

söt bild :)

Gabriella

Fin blogg, allt bra?:)

jenniifer - fotografi

sv. hehe okej ^^

ha en underbar kväll!

Emma | Fotoblogg mixad med vardagen

Hejsan! Nu är jag tillbaka med en helt ny blogg. Du hade kommenterat ett inlägg för ett tag sedan i bloggen shaynecocaine.webblogg.se och jag tänkte bara meddela att jag har denna blogg nu (klicka på länken och du kommer till min nya blogg). Jag ber väldigt mkt om ursäkt att jag inte har svarat tidigare men jag har mått dåligt och inte haft nån lust att blogga men nu känner jag att det är dags för nya tag! Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig som vi hade förut och tack för ditt tålamod att orka läsa denna konstiga och tråkiga kommentar -skratt-.



Puss

EmmaEriica

http://emmaeriica.webblogg.se

Anonym

haha okej okej :P

Nathalie

Nu är sista delen uppe på frågestunden:)

Anna

sv: Ja absolut :) tack så mycket !

Anonym

okej nice ;)

Erika

allt bra med dig idag? (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: