by amanda

| Vardag
Imorse busringde någon random mig, och såhär lät det :)

Jag: Hallå?
Okänd: Ja hejsan .. Eh .. alltså detta är väldigt pinsamt ..
Jag: Jasså, okej ?
Okänd: Mm.. Vi har frågat flera, men det är lite pinsamt.
Jag: (Väntar)
Okänd: Jag kommer från södermalmsskolan och vi håller på med en undersökning.
Jag: Okej.
Okänd: Så.. Jag undrar om du har haft sex ?
Jag: Då kan du undra lite till :)
Okänd: Nej alltså .. Jag tycker inte det.
Jag: Okej, synd ! (klick)


ronja

hahaha, vad dåligt :D

sv: oh vad kul, här är det också fint väder :)

D A N I E L A ♥

- haha palla folk som busringer, det var någon som gjorde de till mig nyss hahaha lägger bara telefonen åt sidan o på md högtalarna så drar det deras pengar o ändå så lägger dem inte PÅ hahah :d

Linnea ♥

SV: Aww vad gulligt !

Men då får vi båda ha på msn stortsett hela tiden.

Men lägg till mig :) <3

Fanny

Svar: Vill inte lägga pengar på det XD

hejannw

vet du inte vad sex and the city är?

jenniifer - fotografi

sv. jag vet faktiskt inte :]

tack!

hejannw

haha :D

satc = sex and the city



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: