by amanda

| Vardag

Nu är jag äntligen helt klar så ska jag dra mig mot skärmarbrink och möta Matilda. Sen åker vi in till stan. Ska kolla runt lite och sen kanske träffa någon innan bion börjar. Vi får se. Vi hörs så fort jag får tillfälle till någon dator. kisses

jag ska egentligen inte behöva förklara mig men gör det i allafall så ni slipper komentera.
jag hade inte denna tröja på mig ens halva dagen igår så därför har jag den idag med.
dessutom sitter jag hemma hos mamma och hittade ingen annan tröja som jag kände
för att ha på mig.

D A N I E L A ♥

- ska ta det lungt:)själv?

Anonym

härligt :D

ciiz

haha jag betalade inte ens min egna resa :D!

tack så mkt :)

milia ♥

aha ok ;D

JuliaGrönwall

okejokej :)

♫♪ Sandra T

söt du är (:

J

sv:

var den bra? :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Madde

Det är fint med mig. Vad gör du idag? Kram

karolina

fin bild :D

V e v v e A n d e r s s o n ♥

sötnos:)



sv; jaa visst är den? skitfin :)

Emma

ska till en kompis bara, själV?:)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ja men visst är det :D

sandra

okej nice:)

jag har precis ätit middag så tar det bara lugnt.

Anna

sv: Okey det lät ju riktigt nice ! Jag har hittills hunnit vara med lite vänner och varit i stugan med familjen :)

S.

Det var väl inget fel på den tröjan!?

w :)

tack så mke :)



vad gör du?

jenniifer - fotografi

sv. jo, tacktack :)

alaa

hehe okej :)

O L I V I A T H E B E S T

tack:)

E.B ♥

sv; idag har jag varit på fotbollsmatch och hämtat hem våran nya valp!

och nu är jag med en kompis, HOME ALONE VETTU! ;-)

själv?

hejannw

håller på att somna ;)

Nathalie

tack! jo dte är fint! haft en bra lördag?

e

oke härligt:) Jodå, de funka:)

ida myrin ♥

j'ttefin blogg!

lindalinda

var med några kompisar, duduå?:D

i

Tack så mycket! :D

Ha en fin dag!

E M A

hihihi ja;D

jjoseeefiin

sv: aha okej :)

tack <3

moa

vilken bio ska ni se ? :)

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: