amanda tipsar

| tips

bild lånad från google


Ellie Goulding - Your biggest misstake

Spankers - Sex on a beach

Lovestoned - Rising girl
carolinakarlsson

okej jag skall kolla på någon serie tror jag :)

carolinakarlsson

One tree hill tror jag :) brukar du se på det? :)

sanne-madeleine

tack så jääätte mkt :) blir sjukt glad :) hehhe

carolinakarlsson

jo det är min favoritserie :) vilken är din? :)

carolinakarlsson

tack! :D

carolinakarlsson

hehe okej :) har du någon favorit film då? :)

erika

Har varit på avslutningslunch med 9orna på skolan, varit i kyrkan på skolavslutning och sjungit i 4 timmar, sen varit ute med olika kompisar. Själv då?:)

erika

okej. Lät i allafall mysigare än vad jag har gjort;d

MyzaaN

ja aboslut :D detsamma gumman<3

Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi lägga till varandra på bloglovin'? :)♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: