älskling

| Vardag
Grattis till Hanna min älskling som fyller riktig fjortis idag !
Jag hoppas att din födelsedag blir super och att du får vad du önskar dig.
Glöm inte att jag älskar dig, bästavän !
Lisa

så fin bild:)

D A N I E L A

- haha ellerhur. Men jag tänkte att det är ju lika bra att jag skriver det för annars lär väll någon annan tro jag är sån som klipper mig smalare ;b

Emelie

SV: Ojj jag minns inte riktigt ^^

Linda

grattis till henne :)

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

sv; det är super med mig :D



vad gör du?

Juliaa

Bara bra tack sjdå? :D

MyzaaN

okejs slutar lite senare den 11 e :P

Caroline

sv: okej så bra! jo med mig är det bra:)



Grattis!

OLIVIA

yes :D

ciiz

de bra, med di då :D

Hanna

Tack älskling !

Jag älskar dej <3

ronja

fin bild :)

Fanny

Svar: Vad bra! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: