Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Milo är en prisjägare som får veta att sitt nästa mål är sin före detta fru Nicole. Parets återträff blir allt annat än en trevlig date och Nicoles chans att avslöja polisens inblandning i ett mord gör inte det hela lättare. Med kriminella gäng hack i häl tvingas de att samarbeta för att säkerställa bevis.

tryck här för att se trailern.

Jag har sett den här filmen tidigare på bio när den kom ut. Idag såg jag den en gång till och den är precis lika bra som första gången, förutom att jag visste vad som skulle hända. Men den jätte rolig och en hel del händer i den. Hahah, kolla bara trailerna !

bild lånad från google

Klara

Är filmen ny? Känns som om jag hört talas om den innan ;p

N

blir femton till hösten själv ? :)

Lindberg

haha jag tar mig själv :D

Nathalie

tack:)

LINDAVIOLA!

sv; jappjapp :).

LINDAVIOLA!

sv; erkänn ;D.

Lindberg

hahah (a)

R e b e c c a

sv: Tack :D De är ifrån Bangkok ;)

erika

Haha ja gör det! Alltid bra att ha föräldrar som betalar åt en, eller iallafall bidrar med litegrann ;d



Jag har funderat på Nikon D9000. Den verkar hyfsat bra! :)

N

häftigt :)

idacenterlid

ja ?! medans man ser likadan ut hela livet med edward? NÄÄÄÄÄÄÄ

tack :)

japp, klart jag kan! dock imorgon, ska snart gå och lägga mig. men skicka ett mejl till mig med lite idéer, till exempel färger och sånt! bifoga även bilder som du vill ha med, helst närbilder. t.ex ansikte! :)

Jennifer

hur är det med dig ?:)

Cajsa

SV: tack söt ♥

N

haha ;)

Elin

Du är utmanad! Kolla http://apieceofelin.blogg.se/2010/july/utmaning-6-sanningar.html#comment för att läsa mer :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: