Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Tonårstjejen Holly är trött på att flytta varje gång hennes mamma avslutar ett dåligt kärleksförhållande. Holly och hennes nya kompis beslutar sig för att hitta på den perfekta mannen åt mamman, vars mailbox snart är full av romantiska meddelanden. Men vad händer när mamma tycker det börjar bli dags för en träff i verkliga livet? Holly startar en lögn, men den visar sig bli större och större, till slut går det inte att hantera den längre. Holly träffar även nya vänner, som hjälper henne med att fortsätta ljuga. Sedan blir det tid för att tala sanning.

tryck här för att se trailern.

Den här filmen var riktigt bra. Jag skrattade flera gånger om helt ensam så pappa kom och frågade vad som var så kul, haha ! Holly var ju så klumpig, men endå kunde man förstå att hon gjorde som hon gjorde.
Holly, Hilary Duff är dessutom jätte söt !

bild lånad från google

patricia

gillar också den filmen (y)

sv; härligt! jo med mig är det bra :)

kram!

felicia

Åh, den är så söt. Den filmen.

svar: ska skickas till någon ätstörnings klenik eller något.

Lindberg

Händer idag då? :)

Felicia

svar: Ja :).

yes, i have.

Lindberg

Jaha va trevligt, jag vet inte riktigt än :)

TaraKurtsonsFotoblogg

hoho, ska kolla påfredrikden (:

felicia

svar: fast har haft det i 3 år så har lärt mig att leva med det ;p

felicia

svar: Men det är typ som att du vore alcolist. Det är bara du själv som kan bota det men du kan få stöd från andra håll med i slut ändan är det bara DU SJÄLV som kan göra dig helt frisk. Du fattar? Det är ungefär samma grej. Jag ska skickas till en stödjgrupp men andra som också har de problemen men det är ju bara JAG som kan göra mig fri från det :).

Cajsa

allt bra med dig idag då?

E R I K A

sv; taack :)

Lindberg

yes :)

JULIA

- Åh gillar den filmen!! Okej,lär min pappa spela the sims :D

Lizette

SV: indeed :D

Mathilda

haha jaa , känns lite roligare att skriva när man har lite mer att skriva om , typ berätta vad som hänt och så :)

Netty♥

sv' aw, tack så mycket :$

nicole

Härlig blogg:)



var gärna med i min tävling om en välfylld Hello kitty goodie bag

/Shoppaholly

sandija

sv. jo små sant. men jag måste se igen. haha :D ja idag ;)

daniela

älskar den filmen! haha, har sett den en miljon gånger! :D

Julia

Jag hade tänkt se hela filmen för en gångs skull men sommnade kring 3 på natten i alla fall :P Den är bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: