by amanda

| Vardag

Jag är hemma hos mig nu, sitter framför datorn och dunkar musik. Har gjort mig klar och ätit lunch. Om en liten stund kommer Ida hit och sen ska vi dra ut för att möta Annie och Linn. Vi 4 ska åka in till stan, kolla runt lite, kanske köpa något och förmodligen fika. Mysigt, men vi hörs senare. Pussar amanda ♥

saknar tiden med dig gumman'

Netty♥

sv' för varmt för att va ute så vet inte :(

Netty♥

sv' yes (:

Cajsa

jo helt okej. :)

Netty♥

sv' jag klarar inte av värmen så :/

Bella

Ha det så kul :)

felicia

svar: så lite så :) hehe.

Cajsa

har ont i halsen

Elin

Svar: Okej, vad trevligt :)

felicia

svar: Mh :).

Jag har tråkigt ;(

Mathilda

Blir nog inte så mycket bloggande nu heller , utan någon gång per vecka men ska försöka hålla igång varje dag ! ;D

Cajsa

det hoppas jag också. :P

carolinakaarlsson

tack så mycket, haft en bra dag änsålänge? :)

lina

okej, jag pluggar........

E R I K A

sv; hihi :)

JULIA

- Vad har du gjort för speciellt idag då?

D A N I E L A ♥

- tack:)

D A N I E L A ♥

- vad nice! Nej det har jag inte men ska vet dock inte när :D

Netty♥

sv' men man vill inte må dåligt i heller ;p

Haedil* HUMOR BLOGG*

:)

Allt bra annars? :D

simone

vad sött :D

S.

Kul att dra in till stan.

Lindberg

Ja det är klart! :)

R e b e c c a

sv: Tack :D

milia ♥

tack sötnos,

ja de har jag har du :)?

quynh foto & vardag!

hej, just nu har jag en frågestund! :) Fråga hur mycket du vill, kram!

Lizette

SV: dåså ;) älskar du det tillräckligt mycket för att behöva en systemkamera så är det väl inte så mycket att tänka på.

ebba o nathalie

bada! ;D

hade du en bra dag? :)

w :)

vad gör du? :)

hejannw

vad gör du? ;

soofie

sv: jaha :D vad kul :)

felicia

svar: ska handla lite sedan äta :D sj?

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja verkligen:D

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: bara shoppat lite hihi dudå?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: