by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Jag blev väckt för ett tag sen (suck) och har precis gjort mig i ordning. Vi åker ju till landet idag så vi ska alldeles strax gå hemifrån. Jag ska till pappas land men eftersom jag åker ut med mamma så stannar jag påvägen och fikar med henne, jouni och mormor. Jag har internet med mig, men om det kommer knasa eller inte det vet jag inte. Men det märker vi ;) Men nu måste jag dra, pussar amanda <3
fotobliixtt

svarar på kommentarer! ;P

planer för idag?

sannah

fin blogg=)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god morgon :) hoppas du sovit gott :D

Elina

Fin bild! :)

Anonym

sv: haha, melon är gött de :D

vad ska du göra idag då ? :)

kram!

Netty♥

sv' har inte hunnit med så mycket idag. det enda jag har gjort är att ätit frukost, bäddat sängen och klätt på mig typ. själv? :)

Amanda & Elin

Inte mkt, tack så jätte mycket :D

emily

SV:

okej, mysigt med bio :)

jag umgås med en barndomsvän :)

R e b e c c a

sv: Bra det ^^



<3

Cajsa

god morgon tjejen! :D allt bra?

j

sv: mm!:D allt bra?:)

Anna

sv: jajamen ! :) haha

carolinakarlsson

okej :) vad gör du då? :)

KÄRLEKSBLOGG!

Hej! Vi har nyss startat en ny blogg som handlar om kärlek, sex och relationer! Vi skulle bli sååå glada om du skulle kunna tänka dig att kolla in och kanske ställa en fråga :) Kram!

http://kyssochsmekbloggen.blogg.se

Sabine

fin bild :D

j ♥

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

' OLIVIATHEBEST

allt bra med dig ? :D

ronja

sv. tack :)

fin bild!

E V E L I N A A S ♥

Åh, jobbigt att bli väckt! allt bra med dig annars?

Ajdinsmamma

Mysig blogg. Följa varandra via bl?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: