by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Har ni sovit gott ? Det har jag gjort, för första gången på 2 veckor har jag fått sova ut utan att någon väckt mig och sagt att det är frukost. Men det kommer inte vara länge till. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag skulle kanske träffa Filippa, Annie och Hanna men vi får se om jag orkar. Men jag hör av mig senare. Pussar amanda <3

nyvaken !
toves träningsblogg

:)hej..

hur har din helg varit då?

Skönt att få sova ut ordentligt! Det fick jag också göra idag! :)

» P H O T O L E N S

Söt!

D A N I E L A ♥

- aop:)

Eemmanorrman ~

allt bra? :)

R e b e c c a

sv: Jag mår rätt bra :) hur mår du sötnos? :)♥



Där ser man :) har du haft det bra då? ^^



Okej ;)

angelica

sv åh tack! :)

Netty♥

sv' min styvmamma dog, jag blev mobbad och vi flyttade . så när jag började på den nya skolan kom då mobbingen. men jag bytte skolan nu i nian så jag träffade Tobias där och allting blev mycket bättre :)

nicole

sv: yes :)



vilken är din favorit smoothie?

/Shoppaholly

» P H O T O L E N S

SVAR: Tack så mycket!



Har du en Canon EOS 1000D?

Netty♥

sv' ja de är riktigt skönt :)

Balida

Allt bra söt? :)



Kram!

Rebecca

skönt att få sova ut, det fick däremot inte jag :O



sv: ;) Jo, det är bara bra (:

FlizanLizan

sv: hehe yes ;)

vad haru för dig då? :)

D A N I E L A ♥

- har inga planer,själv?:)

sandra

sv: ni?

jag är en i bloggen :D

Linda - ndaiL

vad gör du?

Eemmanorrman ~

sv; jo, det funkar ;)

tack för att du tog dig tid att läsa :d

erika

Jo jag vet:( Men inte min katt!

j

god morgoon hehe ;)

soofie

sv: okejs :D, hur är de med dig idag dåe ?:)

Cajsa

det funkar väl...händer i kväll?

' alaa

allt bra denna dag? :D

nicole

sv: okej :)



har du haft en bra dag ?

/Shoppaholly

Nathalie



Skulle bli otroligt glad om du röstade på min sko<3

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(radera om du inte vill ha sånt här)

N

Kika gärna in på min blogg och svara på "Dagens fråga" som jag har idag. Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: