by amanda

| Vardag

Det har varit en otroligt mysig sista kväll här. Vi gjorde oss i ordning och drog sen ner till en resturang precis vid havet. Jag åt entrecote med potatisgratäng + bearnaisesås, mycket gott ! Efter vi ätit och låtit maten smälta en stund gick vi till en glassbar, köpte glass och gick sen hem igen. Har suttit och läst ett tag och tänker fortsätta med det nu. Så vi hörs kanske senare, pussar amanda <3


alaa,

allt bra :) ?

Cajsa

jo tack, det funkar...själv?

E M A . W O R L D

inte mkt:p dudå

R e b e c c a

sv: Tack gumman :( <3

Linda - ndaiL

ser gott ut!

D A N I E L A ♥

- vad händer annars?:)

MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :D:D

Anna

sv: jag gör inte mycket, musiklir :) sj då ?

nicole

sv: festat :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

zenab

Gott det ser ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: