by amanda

| Landskap
Hallo :) Det var riktigt skönt att få sola och bada här för sista gången, vi hade faktiskt räknat med dåligt väder idag. Efter stranden gick jag hem och duschade och sen dess har jag läst, packat lite och snart ska jag börja göra mig klar för middag på resturang. Jag har kameran med mig som vanligt så vi hörs när vi kommer hem sen igen. Puss&Kram amanda <3

wilma

sv: haha typ:P. ska typ gå på en promenad snart.

soofie

sv: molnigt/blåsit "/ hoppas de blir bättre :D

taack :)

ronja

sv: tack :)

fina bilder!

Nicole

sv: fint här med :)



vad gör du ikväll då?

/Shoppaholly

Cajsa

tack det samma sötnos! :D

erika

Jag ska på trästocks med vänner. Själv då? :)

alaa,

tack! :D

agnesa

SV; härligt att äta på restaurang :D vad åt du då?

Isabella

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=RwZhs81tNxPWVbtaYNgDNNCuscbLg1NvkmSShIAv4PFOoynABHDN

Tack för att du röstar! :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja :). Själv?

angelica

sv okejokej vad härligt! :)

nej asså jag vet inte, mår bara illa så jag tror inte det :)

Netty♥

sv' tack så mycket ;*

D A N I E L A ♥

- okej vad skönt :D

sandra

sv: okej, jag har också ätit ute idag :P

soofie

sv: :), vad har du gjort ikväll dååe ?:)

Mathilda

nej jag gör itne alls mycket (: själv ?:D

Rebecca

Jättefin blogg du har (: Haft en bra dag? :D

Isabella

jaha okej! :)

LINDAVIOLA!

sv; brabra :).

Tess

fina bilder där, serr riktit mysigt ut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: