by amanda

| Övrigt

Hallo :) Jag har precis kommit innanför dörren. Eftersom jag lämnade internet på för att undvika att det skulle krångla så hade jag inga problem, men nu kostar det väl en massor :p Hur som helst så åkte vi till grannstaden Varberg. Vi åt lunch på en resturang och sen gick vi runt och kollade lite. Vi stannade även på Espresso house och fikade lite. Här kommer bilder från idag :)




alaa,

hihi :D

Saga

visst var dom:D

allt bra med dig:)?

Rebecka

Svar: Åh tack så mycket! :)

adelina

sv: jo det är toppen :D gjort idag?

D A N I E L A ♥

-tack så jätte mycket, dem är från nelly :)

har du ny design nu?

ronja

sv: aha okej, åh. det är ju den som jag också ska köpa :D nej, men jag sparar till en :) tack så mycket!

ronja

sv: för jag har lagat den så, det är meningen, tack igen :)

fina bilder!

adelina

sv: okej trevligt :D packat och badat :)

ställ gärna nån fråga i min frågestund :D

claudia

söt blogg :)

adelina

sv: fina bilder förresten :Da

Linnéa

Fina bilder :))

D A N I E L A ♥

- tack tycker jag med :D

jag tycker den blev super bra. fast den du hade innan var också fin.

MADDES

Jag gör inte så mycket, svarar på lite kommentarer och ska snart laga mat. händer ikväll? Kram

clara

vilka fin bilder!:)

gjort själv?:p

kan jag förstå!

issa

jätte fin design, du tar skit fina bilder! ;)

Mathilda

yes yes (:

sköna bilder (:

adelina

lägga till varandra via bloglovin? :D

clara

haha okej!:) kul,

adelina

nu har jag lagt till dig, säg till när du lagt till mig :D

Elina

Fiina bilder igen:D Görs ikväll?

clara

ska nog bara slöa framför tv:n, sj?:)

MADDES

Ikväll blir det film och myskväll med killen. Vad gör du nu? Kram

adelina

sv: härligt :D

» P H O T O L E N S

SVAR: Hej! Det är en viss kod som krävs. :) Det är ganska invecklat att förklara, det står nog på designadinblogg.se ! ;)

ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

Anonym

åkt bil o kommit hem från dalarna, du då ? :)

JOHANNA

fin blogg du har!:)

D A N I E L A ♥

- okej! Jag vet ärligt inte vilken jag tycker var finast, men denna var snygg ändå, och lite somrig av sig så den passar väll in lite extra :D kanske vore kul om den var lite mer färggladare.

clara

okej, gott!:D

nej tyvärr inte;)

Henric

fint ställe

soofie

fina bilder :D

sv: jag har vart hemma typ hela dagen :) själv dåe :) vart ute ser jag :D

adelina

sv: gå på furuvikpark :D med zoo, äventyrsbad och tivoli :)

c

ja, hoppas du får en toppen kväll:D

adelina

sv: japp :D

ASIAT

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

Linda - 16år och flyttat hemifrån

Tack så mycket, super snällt verkligen! :)

ange

Det tkr jag oxå, fin blogg. :)§

lovisa

nejmen varberg, där bor ju jag :)

Nathalie

åh vad kul:D visst är det en fin stad?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: