by amanda

| Vardag


svar: åh, tack så jätte mycket ! vad glad jag blir =D
puss på dig !


Hej alla sötnosar :) Jag blev väckt någon gång vid 11, gick upp och åt frukost och nu har jag precis fixat mig. Vi ska alldeles strax dra härifrån. Vi ska åka in till Varberg och kolla lite, åt lunch och sen kanske stanna på något ställe och bada + sola. Vi får se, kameran är såklart med så vi hörs senare. Pussar amanda <3

~ƒαтιмαѕωαяу §

heh :))

sandra

sv: det var så lite så :)

wilma

sv: tack sååå mke<33. vad ska du göra idag?

ronja

sv: åh så kul, vad har du för systemkamera då? :)

tack :D

soofie

sv: varse :), okejs :), jag vakna precis så :)

miishaaaaa

sv: hehe :)

hur mår du idag då?

Rebecca

kikar in :)

Anna

Sv;

Japp! :)



Vad gör lilla dudå? (:

Jacqline

Naturligt är alltid bäst :)

MyzaaN

underbar bild !

Elina

Fin bild:P

Idag ska jag bada!

JULIA

- I dag vet jag inte..Behöver inte fråga dig,står i inlägget:D

adelina

hej, allt bra? :)

rösta gärna på din favorit till veckans blogg här;

http://adelinanorstroms.blogg.se/2010/july/dom-sju-finalisterna.html



ha en bra dag! :D

MADDES



Det är fint med mig. Vad gör du? Kram

Nathalie

Rösta gärna på min snygga sko:D (man kan rösta var 24 timma)

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



jag vet att du röstat redan men man kan som sagt rösta var 24 timma:)

Mathilda

hihi mja (:

Lugnt fan (:

clara

jag ska till gotland!:)

vilken jättefin ny design

D A N I E L A ♥

- ja det är super själv?:)

E M A . W O R L D

hihi okej :)

fin din blogg är :D

nathalie o ebba

varse :D<3

agnesa

SV; ja ellerhur :D

allt bra med dig då?

agnesa

oj.. jag tror inte min bloggadress osv kom med på min komentar, men det var iallafall jag som komentera nyss haha :D

Anonym

Det skulle betyda mycket för mig om du kunde hjälpa mig att vinna en tävling! Det ärna du behöver göra är att rösta på mina bidrag! RÖSTA HÄR: http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=jxbyEdFjhrQDsOaJQbJpOp1amCtddOlCAC1Cf4mBl3CTEacVzj9E#shoeGallery

Det är ena bidraget sen på sidan när du ahr tryckt på länken så står det "fler skor från denna design" du tryckr du på skon där och röstar på den med!

Hoppas du vill hjälpa mig!

/mee

Ps. om du inte gilalr sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

Linnéa

Vilken gullig läsare som skriver så ;))

Linda - 16år och flyttat hemifrån

Jätte fin bild! :)



Gå gärna in och rösta på min blogg i Millahs blogg tävling! Skulle bli super glad! :) Dessutom får alla som röstar på mig en länkning i bloggen ;)

http://millahoman.blogg.se/2010/july/finalisterna.html



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: