by amanda

| Landskap

Ny design, av Filippa tvilling. Jag är jätte nöjd, tack så mycket !
Checka även hennes blogg, den är super :)

Jag kom hem för en stund sen efter en promenad här på västkusten. Det är otroligt vackert, gick på stranden och kollade ut över vattnet på solnedgången. Nu blir det att kolla lite på SATC och sen sova. Så vi hörs imorgon när jag vaknar. Kisses






Elsa & Magda

Hejsan !

Nu drar vi igång våran blogg igen ! :D

Kika gärna in å gör ett spår av dig som en kommentar ;D

/ Elsa & Magda

Ellen | elleneliza.devote.se ♥

vilka vackra färger i solnedgången! :)

ronja

fina bilder :) jättefin design också! har du en systemkamera? o:

KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- nej ty pinget ;)

alexandra

fina bilder!

jessssica

haha oj, det låter sjukt jobbigt :P

soofie

fin design :D

sv:mjo "/, vad gör du dåe :D

sandra

Sv: Okej :)

fin designen blev!

JULIA

- Ja..

Linnéa

Jo tack, bara bra här med <3

wilma

Kan du rösta på mig i en tävling? Läs på min blogg och se hur du gör, tack. Du kan rösta hur många gånger du vill.

My

Jättefina bilder verkligen! :)

nathalie o ebba

den blev jätte fin :D:D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: