by amanda

| Natur
Godmorgon solstrålar :) Idag blev man väckt runt 10 som vanligt här ute, gick upp och åt frukost och nu håller jag på att passa på att slänga in ett inlägg innan vi drar hemifrån. Vi ska ut med båten, sola och bada. Senare idag kommer också polisen, dykare och en massa andra hit pågrund av en olycka så vi ska bänka oss på bryggan och kolla på =D Vi får se, jag åter kommer senare. Pussar amanda <3
suss

sv: låter härligt! jag har med åkt båt, gjorde det här om kväll faktist :D riktigt mysigt.. men annars har jag varit med en massa vänner, pojkvän och sådant! :)

T O V A

sv; superbra med mej! vad ska du hitta på idag då? :D

Cajsa

hehe jo jag vet men jag va så less på att ha grönt..^^



hehe ok, ska kolla efter det! :D tack sötaste! :D

FlizanLizan

sv: Jag mår finfint sj? :)

Anonym

var designar du din blogg?

Anonym

okejj :P

Mathilda

nej inget , blir väl passa ungen nu tills mamman& min bror kommer (: sen ut och rida ! (: själv ?

D A N I E L A ♥

- jag har faktistk inga planer, så får se:)själv?

~Fatimaswary§

hehe okej ;D ne bara undra

JULIA

- Skrev på bloggen vad jag fick !

soofie

fin bild:D

allt bra ?

erika

Är hos en släkting och har ätit osv. Sen ska jag hem och sova! SJälv då? :)

Saga

Ja me :D!

sandra

sv: okeej :)

vad gör du då?

Lindberg

Har en frågestund nu, klicka gärna in och ställ en fråga (a)



kraaam

angelica

sv ah verkligen!

adina

sv; haha, okejokej ;)

S.

Kul att åka båt.

alaa,

fin bild! :)

c

ja,uscch

agnesa

SV; haha jasså? hur lyckades du förstöra din touch mobil efter 3 månader då? :O

MATILDA

mysigt att åka ut med båt :D

nicole$pinord

svar; Jodå samma här ;D

Haft en bra dag?

C A R O L I N E ♥

SVAR tack så mycket :) allt bra?

jenniifer - photography

sv. okej nice :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: