by amanda

| Övrigt
Äntligen på landet ! Jag slapp åka hela vägen ut, pappa och tess kom och hämtade mig med båten i Norrtälje istället. Även Kalle blev hämtad där. Vi satt kvar och fikade lite med Kalles mormor och sen åkte vi vidare. Stannade och tankade + köpte glass. Efter det åkte vi vidare, stannade och badade + körde yatzy. Nu ska vi grilla, här kommer bilder från idag. Kisses





erika

Jaså är det fler som trott du var äldre;)

Hahah tackar!

nathalie o ebba

aa :D

Cajsa

ok jag har jobbat. :)

milia ♥

e domdrickorna goda :O aldrig smakat,

Anonym

hha ah kanske xd

nathalie o ebba

ska nog titta på fotbollen som alla andra :) sj ? :)

Saga

Inatt landade jag med planet i stockholm så ja har åka bil upp till skellfteå så nu är jag hemma:D



vad har du själv gjort idag?:)

milia ♥

aha ok :=)

nathalie o ebba

duff :)

Anonym

trött och utsliten

FlizanLizan

sv: hehe okej :P

Jag har badat och solat idag :P

milia ♥

funderar på de, men dom e så dyra :O

så tänk e dom itne goa, slösat pengar haha

Saga

har varit i spanien:D

ja:)

clara

nej han är som snyggast i verkligheten då han är sig själv:)

clara

klart det är hans riktiga hår

Mandie

Vilken design tycker du jag ska ha? :D



http://amandaforzlow.blogg.se/2010/july/vilken-design-ar-snyggast.html#comment



1 eller 2.

Tack på förhand :D

Cajsa

är lekledare. :P

adina

sv; okejokej, jag också ;)

Paulina

Jätte söta bilder ! Kolla gärna in min blogg det skulle jag uppskatta :) <3

j

Sv:Tack!;)

hejannw

Tack ;D

milia ♥

tack sötn :)

D A N I E L A ♥

- yes:)

FlizanLizan

sv: händer i morron då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: