by amanda

| Vardag
Nu har jag fixat mig, ätit lunch och ska om ett tag dra mig mot tunnelbanan. Jag har mensvärk men har tagit en tablett så vi får hoppas på att det går bra. Jag uppdaterar så fort jag kommer fram om vi inte ska göra något speciellt. Ha en super dag i värmen medans jag sitter på en buss i timmar -.- Pussar amanda <3

tagen för 10 min sen ;)
LINDAVIOLA!

sv; är med alexander,själv?

clara

ajjemän!:D fast har fått några till ja ska lägga in på bloggen nu!

E M A . W O R L D

haha ja verkligen:p

Anonym

aa visst e dom :D fin bild :P

Melbel

Jag tycker om din blus.

E M A . W O R L D

packa och sånt :P ska iväg till västkusten imorgon :D <3

LINDAVIOLA!

sv; Okej :).

CLARA

NU:d

E M A . W O R L D

kul :D

E M A . W O R L D

till fredag :)

emmaws (a)

gud vilken fin blogg du har :) , vad gör du? <3

E M A . W O R L D

ja:D

~ƒαтιмαѕωαяу §

okej :))

Går du på någon sport?

carolinakarlsson

okej jag skall vara med Fannie :)



gör du nu då? :)

clara

jag älskar det

Haedil* HUMOR BLOGG*

Härligt!

Jodå,as bra :D

emmaws (a)

svar; hihi okej^^

lyssnar på musik,smsar & funderar på att börja fixa mig lite snabbt :O

vad ska du göra idag? (:

Anonym

varse :)

Anonym

vem bär den bäst ?

hilary duff vs nicky hilton, titta in o rösta :D

misha

snygg! :D

sv: förbereda mig inför imon hehe (:

okej, ha så kul nu

hejannw

inte mycket :)

Louise

Sjukt fin blogg du har

sandra

sv: vi åkte på en utflykt med en båt, shoppade, låg på stranden, åt gott och drack gott :) Jag hade det jätte trevligt!

adina

sv; aaa, det tycker jag!

varmt hos dig?

FlizanLizan

sv: Gjort idag då? :)

ASIAT

vad har du gjort idag då sötis? :)

kram!

Cajsa

jo det är bra men jag är trött...men bra.. :) gjort idag då?

Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du.

Förlåt om jag stör men skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bild. Det är en direkt länk så tar bara 6 sek.. :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, för det ser jag. =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag skickat detta innan.

aww

så fin du är :)

Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Haft en bra dag? :) Kram

milia ♥

så söt är du :D

LINDAVIOLA!

sv; ladda inför imorgon. Haha.

Anna

Sv;

Okej, härligt att höra. (:

jo, bara bra här också ;D

Anna

sv;

ja, eller jag har läst Syskon kärlek & Knappt lovlig. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: