by amanda

| Vardag
För tillfället sitter jag inne på stora datorn eftersom min egna är på landet, ska ju åka buss dit på söndag så valde att ta med den ut redan idag så jag slipper släpa den på bussen. Jag tog mig i allafall tiden att rensa mina bilder och hittade väldigt många gamla :) Och kolla, hur mycket jag förändrats med tiden? =D







emelie "starie"

sv: aha mysigt :)

Emma

vilken fin blogg:D

emelie "starie"

sv: hihi :)

emelie "starie"

sv: hehe visst äe det =D

hejannw

jasså :D

jag älskar att springa

Cajsa

hehehe, ja verkligen! ^^

hejannw

haha jasså ;)

Cajsa

hehe ok..xD jo men det är riktigt kul faktiskt! ^^

emelie "starie"

sv: nä, man behöver nt göra en ny. men du måste stänga ner och logga ut sen så logga in. :)

Cajsa

ska gå och se hur det går för överföringen nu..^^

emelie "starie"

sv: ja, den nya verisionen måste man ha!

mathilda

nej inget typ ,ska la iväg på fest sen :) själv ? :)

erika

Jag är 16. Hur gammal är du? :)

hejannw

va? ;D

Cajsa

gör du själv då? :)

Nathalie o Ebba

med oss e det great :D

angelica

sv idag är det kalas, sen ska jag vara med min pojkvän :) du då?

rebecka

sv; okej :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: