amanda tipsar

| tips

bild lånad från google


Ellie Goulding & Erik Hassle - Be Mine

50 Cent - P.I.M.P

Jason Derulo - Ridin' Solo
phbyah

sv: tack tack :D

josefine

SV:Tack!:)

Jennifer

rida , kompisar , rida , pojkvän , och rida haha ^^

w :)

ser på fotboll ;d.

Anna

Sv;

Ja men av syskon kärlek och dom, vilken gillade du mest?:p



ÄLSKAR RIDIN SOLO :D

DENISE

älskar din header!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

bra låt :D



Föresten orkar du rösta på min bild igen ? vore grymt snällt.. vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

E M M A ♥

- jag har badat lite med kompisar och så :D



tack så mycket (:

Lizette

SV: awesome^^

Saga

Jaa:D

hehe!

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tusen tack :D

Jennifer

japp :d

Går du i någon sport ?:)

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: inte alls bra haha ca 3000 röster efter så behöver all hjälp ja kan få xD

Lollo

följ gärna min blogg http://ssvampis.blogg.se :D

Jennifer

haha okej ;)

tänkte börja med den nu :) haft fullt upp hela dagen, ber om ursäkt för fördröjningen! :)

soofie

sv: taak :) hur är allt idag då ?

Lollo

sv: ja :)

Anonym

godnatt gumman :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: