tvilling

| Vardag


jag kommer alltid att finnas för dig.
du betyder så mycket för mig.
jag ska aldrig glömma något vi har
gjort tillsammans, alla minnen.
det vi delar är speciellt.
jag mår bra när jag är i din närhet.
du sprider alltid glädje och lycka.
jag vill aldrig förlora dig.
jag älskar dig obeskrivligt mycket, tvilling.
Anna

SV: Haah ne verkligen inte fin xD Började nyss så långt ifrån klar xD

Filippa

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET TVILLING !

Nadja

Jag ska snart till gruppen. =) Gick det bra med läxorna? =)

Lukia

Söta ni är!

Puss <3

moa

okejokjej:)

Anna

SV: När designen på denna bloggen är klar ska jag slutföra den andra :)

Lukia

Njaa, tack

Emma (emmatjernlund.blogg.se)

Hej hej, allt bra idag?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: