jjustaboutus.blogg.se

| Vardag
jag&matilda min älskling har gjort en blogg tillsammans.
jag hoppas att ni tittar in på den och att ni mina läsare följer med dit.
jag kommer såklart fortsätta att blogga på den här bloggen till att
börja med. om jag känner för det så bloggar jag bara på den,
eller bara på den här. vi får se, men kolla gärna in våran blogg.

klicka här !
Nadja

vad skönt. =)

Matilda

bild 3 är på hus?

haha och, vad är det med att jag visar bhn? haha amanda snälla -.- <3

JOhanna

jadå :)

Norea

Fin blogg :)

Händer?

A N N A ♥

SV: Ja visst är det :) Nice blogg ni gjort :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: