jag saknar er mer är något annat

| Vardag
jag saknar er två så otroligt mycket. jag hade alltid så kul med er. vad hände ? vi var ju alltid med varandra. jag har ingen aning om vart jag har er längre. jag vill ha er här, hos mig. så som det var förut, en underbar tid. det skrämmer mig att vi knappt har kontakt längre. jag vill inte vara utan er, jag mår bra i erat sällskap. åh .. ! varför ska just det här hända ? och varför just med er ? jag känner mig så jävla värdelös som inte gör något utav det som har hänt. jag har försökt, men jag kunde ha försökt hårdare. jag ska verkligen göra allt för att åter förena oss. jag vill verkligen det, jag hoppas att ni också gör det. jag älskar er något enormt mycket, det gör jag alltid !
william och tage, ni betyder så sjukt mycket för mig !

jag vet inte om ni läser min blogg längre,
men om ni gör det får ni jätte gärna komentera bloggen eller höra av er till mig.



tyvärr de ända bilderna jag hittade på den här datorn.
hade ingen bild på mig och wille, tyvärr "/
Nadja

oki. dröm sött. =) kram

Anna

SV: Okej trevligt , kram :D

aw

hihi va kul! när kommer du hit nästa gång ? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: