himlen är oskyldigt blå

| Vardag


jag kommer nog aldrig att komma över dig. det går inte, du stog mig för nära. jag älskade dig för mycket. jag är så rädd för att bli sviken en gång till, men ändå tar jag tillbaks dig fast jag vet hur du är. jag hoppades på en förändring, men som vanligt hoppas jag för mycket. det kändes så rätt men samtidigt så fel. varför ska alltid jag göra dessa misstag? jag önskar att jag kunde ha stoppat mig själv. åh, jag hatar den här känslan. känslan av värdelöshet och misstag, känslan av att känna sig så misslyckad ännu en gång. jag orkar verkligen inte.
jag har inte kraften att ta mig ur det här ännu en gång.
 

Anna

SV: Nja minns inte vad jag skrev xD

Ha en bra dag, Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: