by amanda

| Vardag
godmorgon :) jag vaknade upp runt 10 men har legat i sängen och halv sovit, läst lite och till slut gick jag upp och åt frukost. så just nu sitter jag och äter frukost. ska läsa lite till när jag är klar och sen börja göra mig i ordning. ska inte möta annie lippa och elin fören vid 2 tror jag. vi ska chilla lite och så, jag vet inte än. jag bloggar så fort jag får tillfälle, sover nog hos lippa idag. menmen, pussar amanda <3
Nadja

väldigt förkyld. =( Händer idag?

Nadja

Jag har svarat på alla så kommer den en ny, då går det fort. =) Jag ska fira min brorson som blir 2 år, så kalas. =)

Linda - ndaiL

Gomorron!

okeeej :D sounds good

aw - gotlandstöis ツ

allt bra idag? :D

fyller15 sjä-v:D

Emma (emmatjernlund.blogg.se)

svar; hehe härligt, jodå jag mpår bara bra=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: