by amanda

| Vardag
hej sötnosar. jag har precis kommit innan för dörren, tog sällskap med leo hem. så det var kul att samtala med honom ;) idag efter skolan så gick jag elin annie och lippa hem till mig. lyssnade på musik och åt lite. kollade på filmen "american pie, beta house" haha ! elin gick hem och åt och medans stannade vi kvar och åt hos mig. elin kom tillbaks när hon ätit och annie och lippa gick. muffe och leo kom hem till mig, vi kollade lite på tv och bara chillade. allting kul och mysigt att vara med dom. men nu ska jag svara på komentarer och lyssna på musik. bloggar lite senare, pussar amanda <3

länge sen :)
Piinky

hehe bra att du förstår =)



Kram

EMMZZZZZZ

ihih ao :) häjder då

Piinky

idag har jag varit & shoppat å fixat för morgon dagen =) själv då?



kram

ELSA

Hej, vill du få presentkort på nästan vilken butik som helst, helt gratis??? Bli medlem här: http://gratisbio.se/?RecruiterID=100135 =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: