by amanda

| Vardag

jag har inte gjort något speciellt alls idag, har kollat på paradise hotel och andra avenyn på datorn. läst bloggar och så, gjorde för en liten stund sen läxor. en lugn och tråkig kväll helt enkelt, det blir nog skola imorgon även fast jag är förkyld och så. vi hörs kanske senare om jag orkar. pussar amanda :)

aw - gotlandstöis ツ

klarar inte av storstadsliv ^^

aw - gotlandstöis ツ

klarar inte av storstadsliv ^^

aw - gotlandstöis ツ

nej, men har bott på landet hela mittt liv så ;(

Nadja

bara bra. =) Har du gjort idag? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: