by amanda

| Vardag
hallo :)
gick hem från skolan för att jag kände mig dålig. hade lite små ont i magen och är jätte förkyld. jag vill verkligen inte bli sjuk ! åh .. jag och lippa som skulle träffa linda idag och fika, fan "/ hur som helst så kollade jag på film när jag kom hem "mitt super ex" tror jag den heter. har ni sett den ? :) hur nyss druckit te och ska kolla på paradise hotel på datorn nu. vi hörs senare, pussar amanda <3


aw - gotlandstöis ツ

skulle aldrig klara av att kunna bo där ^^

ariana

vad heter hon med den gröna fjällis?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: