by amanda

| Vardag
hej alla slötnosar. förlåt för dålig uppdatering men igår blev det vilt :) jag och filippa drog hem till mig efter skolan och åt lite och kollade på film. vid 5 kom pappa och han skjussade mig och lippa till henne. lämnade saker eftersom jag sover hos henne hela helgen. sen blev vi skjussade till centrum igen. där tog vi tunnelbanan till slussen och mötte lippas mamma för att få pengar. när vi fått det åkte vi till bredäng för att möta en kille snabbt där men han kom inte så vi åkte till dalen och gick hem till leo där leo och muffe var. vi chillade lite men drog sen till kärrtorp. mötte annie och sen gick vi tjejer hem till mig. vad som hände efter är en hemlighet som ni ALDRIG får veta hur mycket ni än vill. mohahhaha :) vid 10 drog jag och lippa hem till henne, åt middag och vid halv 12 somnade vi :O shit alltså, och vaknade för en liten stund sen. hur som helst så ska vi äta frukost sen åka in till stan snabbt. vi ska nog träffa annie senare också, jag bloggar senare. jag har datorn med mig hit :)
menmen, kisses <3 bilderna från igår, får ni inte heller se =D

hanna jag & madda älsklingar !

jag&madde sunshine !

jag älskar er <3

skummbild ..
Anna

SV: Hejhej, allt bra med mig :) sj dÅ?

♥ BY FANNY

allt bra ? (:

Hanna

jag älskar dig me <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: